טלפון

09-7630500

ניהול איכות

מדיניות האיכות של שפיר

עודכן בתאריך: 28.07.2025

שפיר מחויבת למצוינות ולחדשנות מתמדת בכל תחומי פעילותה – הנדסה, פיתוח, ייצור ואספקת מערכות ופתרונות איכותיים. החברה פועלת על פי תקנים בינלאומיים, תוך הקפדה על עמידה בדרישות רגולטוריות, צרכי לקוחות ושאיפה לשיפור מתמיד.

  • מחויבות לאיכות ומצוינות
    שפיר מובילה ומתמחה במתן פתרונות איכותיים וחדשניים המותאמים לדרישות הלקוח ולשינויים בשוק. איכות גבוהה היא בסיס להצלחתנו ועמוד תווך באסטרטגיה הארגונית.
  • מערכת ניהול איכות לפי תקנים בינלאומיים
    החברה פועלת בהתאם לדרישות תקני ISO 9001 ו-SAE AS9100 ומקדמת שיפור מתמיד לשם ייעול תהליכים פנימיים וביצועים גבוהים.
  • אחריות העובדים לאיכות
    כל אחד ואחת מעובדי החברה נושאים באחריות ישירה לאיכות העבודה, לשביעות רצון הלקוחות ולהצלחת הארגון. תרומתם למערכת האיכות היא חיונית והכרחית.
  • פיתוח מקצועי וטכנולוגי
    החברה משקיעה בהכשרות והשתלמויות מקצועיות על מנת להבטיח כי עובדיה ימשיכו להוביל ברמה הטכנולוגית והמקצועית. ההשקעה בהון האנושי היא מפתח למצוינות.
  • ניהול אחראי ותרבות ארגונית הוגנת
    שפיר מטפחת תרבות ארגונית המבוססת על יושר, הגינות, כבוד הדדי ואחריות משותפת כלפי לקוחות, שותפים ועמיתים.
  • סביבת עבודה בטוחה ומכבדת
    החברה דוגלת בסביבת עבודה בטוחה, מכבדת ומאפשרת, המעודדת חדשנות, שיתוף פעולה ויצירתיות ומונעת אפליה, הטרדה או פגיעה בכבוד האדם.
  • ניהול טעויות ולמידה מתמשכת
    הנהלת החברה מקדמת תרבות ארגונית פתוחה, המעודדת דיווח, למידה וצעדים מתקנים כחלק מתהליך של שיפור מתמיד.
  • יעדים ומדדים
    מדיניות הארגון מתבססת על עקרונות IAQG לשיפור איכות המוצרים ועמידה בזמני האספקה. מדיניות האיכות מהווה מסגרת לקביעת מטרות ויעדים, אשר נסקרים באופן תקופתי במסגרת סקרי הנהלה.

יצירת קשר

מלאו את הפרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

    דילוג לתוכן